dinsdag, november 15, 2005

Relax met de spiegelreflex!!

Ik heb een echte spiegelreflexcamera aangeschaft!!! Het is een Nikon D50 en hij is heeeeeel mooi ik ik ben erg in mn nopjes met 'm. Hij mag savonds tussenin in bed :-) We zijn afgelopen weekend weer met m de biesbosch in geweest om de ganzen er nu van heel dichtbij op te zetten.


Er was ook een jonge zwaan die de hele tijd waterplanten aan het eten was en steeds kopje onderging.
Ook zijn we er al mee langs de dijk gelopen om onze schapen nog wat beter vast te leggen.

En pap en mam moesten m ook zien en Ieg moest er ook aan geloven natuurlijk... een beetje haastige foto maar er gaan nog uitgebreide reportages van hem volgen.

3 opmerkingen:

Bas zei

Aaaah? Waar zijn de grote versies van de foto's? Liefst op 1280 bij 1024 of zelfs 1600 bij 1200 pixels, dan kan ik ze occasionally gebruiken als nieuwe desktopachtergrond. Als je er ruimte en tijd voor hebt, that is...
(En waarom neem je trouwens niet je eigen loginnaam?)

Tom zei

ooh euhm de grote versies zijn er niet als ik ze als "klein" upload.
ik vind t teveel gedoe om t nog een keer opnieuw te posten... wat een eer, mijn foto's als background!! Als je zegt welke je wil hebben kan ik ze ook mailen hoor :-)

Bas zei

Nou, als je ze toch kunt mailen dan wil ik wel graag die beide foto's van de ganzen en de foto van de schapen, die allen in deze post te vinden zijn! Mail me maar als je mijn mailadres niet weet :-P Dankjewel.