vrijdag, augustus 27, 2010

Mijn eerste badje door pappa

Vandaag ben ik lekker in bad gedaan door pappa. Het is een heel ritueel en mamma stond er bij om alles vast te leggen met de camera. Het was eigenlijk heel gezellig dat badderen. Af en toe wel een beetje koud hier en daar maar gelukkig mocht ik daarna lekker warm in bedje gaan slapen. Best vermoeiend hoor dat in bad gaan!

Stap 1: Pappa kleed mij eerst uit en dan is het ineens best fris
Stap 2: Daarna wordt ik gewogen en steek ik met mijn voeten enorm uit de weegdoek.
Stap 3: Dan gaat pappa mij lekker wassen met een washandje.
Stap 4: Dan wordt ik verder ingezeept en vind ik het even wel koud worden.
Stap 5: Nu mag ik echt in bad. Heerlijk badderen is wat ik wil! Dit is echt lekker ontspannen zeg. Hier kan ik wel even in blijven liggen.
Stap 6: Lekker spetteren in het water!
Stap 7: Afdrogen! Heerlijk warm in de doeken.
Stap 8: Nu wordt ik lekker helemaal in detail afgedroogd. Elk plooitje komt aan de beurt. Lekker droog en warm wordt ik hier van.
Stap 9: Insmeren met olie. Lekker geurende olie wordt ik mee in-gemasseerd en daar wordt ik echt heerlijk ontspannen van. Nu ruik ik ook helemaal lekker.
Stap 10: Aankleden en klaar! Heerlijk aangekleed ga ik mijn bedje in lekker in slaap wiegen en mijn muziekdraak aan. Dan slaap ik echt in no time. Heel ontspannen combinatie hoor. Kan ik iedereen aanraden.

Geen opmerkingen: