vrijdag, november 12, 2010

vakantie Hochwald dag 3: Trier

Vanmorgen ben ik al heel vroeg in touw! Ik heb ineens allemaal nieuwe dingen geleerd! Zo kan ik ineens volop brabbelen; voorheen maakte ik weleens een geluidje "iee" of "oh" maar nu kan ik ineens hele volzinnen aanelkaar praten "ie-oo-a-neee-ma-ie!!". En dat wil ik aan papa en mama laten horen, dus vanaf een uur of 6 's ochtends klets ik ze de oren van het hoofd! Maar dat is niet het enige wat ik vandaag heb geleerd, ik kan ook ineens zelf mijn rammelaar vastpakken en ermee zwaaien!
Van Blog

Dan gaan we met zn drietjes naar Trier. Het is droog en de zon komt zelf een beetje door.
Van Blog
Bij de kaufhof nemen we alle 3 een latte en geeft papa me een schone luier. Ik mag nog lekker even bij papa op schoot zitten voor we verder winkelen.
Van Blog

Als we terugkomen mag ik nog even knuffelen bij het haardvuur en dan weer lekker naar bed.
Van Blog
Van Blog

2 opmerkingen:

marianne zei

Hallo vakantiegangers!
Wat weer smullen van de kleine JONAS!
Maarre: wat groeit hij goed zeg: hij is prachtig!
Echt klein is hij al niet meer.
En dan met het hele gezin op vakantie: wat écht!
Prachtige foto's van alle dieren die jullie onderweg weer tegenkwamen zeg,en dan lekker uitzakken bij de open haard.
Weer iets moois om op terug te kijken.
Grtjs: Leo en Marianne

lenie zei

hoi hoi luitjes !!
Wat een leuke foto's! En heerlijk om er zo even uit te zijn.
En dan Jonas!! Met zijn mooie trui en kousjes aan, wat staat het leuk zeg!
Zo heb ik wel veel voldoening van het breien!! Op naar de volgende trui maar!!
Groetjes, oma Lenie.