zondag, november 07, 2010

zelf spelen

ik kan nu al heel goed zelf spelen! Als mama mij de rammelaar geeft kan ik hem al zelf vastpakken. Ook kan ik met mijn handje tegen deze mooie bal aan slaan, die maakt dan muziek en de beestjes die erin zitten gaan bewegen. Ik vind dat zo mooi dat ik er echt wel een uur mee zoet kan zijn

Van Blog

ook in de box kan ik me goed vermaken met mijn mobile. Ik probeer dan steeds om met mijn handjes die leuke beestjes te pakken, maar dat lukt nog niet.
Van Blog

3 opmerkingen:

Lenie. zei

Hoi-hoi!!
Wat ziet er dat toch leuk uit, en wat bijdehand dat hij dat al kan!!
Fijne vakantie , als jullie dit nog lezen !
oma Lenie.

Jantien zei

Wow zeg, wat gaat dat hard! Jullie zijn terecht trots op deze stoere vent!

Neeltje zei

Wat leuk dat Jonas zelf al kan spelen. Wat groeit hij toch hard!
Ik herken hem met Sinterklaas niet.....Ga maar flinke inkopen doen, gna gna.