zondag, februari 20, 2011

Weer een lekkere zondag

Na een drukke zaterdag had ik zondag weer een lekker rustig dagje met papa en mama.
's Ochtends ben ik lekker in bad geweest met mama, ik heb enorm zitten spetteren en spatteren en met mijn badspeeltjes zitten spelen.
Van Blog

Van Blog

Daarna heb ik lekker op het grote bed liggen spelen met mijn auto en ook nog met de babygym
Van Blog

Van Blog

Verder heb ik ook nog vandaag voor het eerst brood gegeten. Volgens het boekje moest ik een broodkorst, maar die hadden we niet in huis dus kreeg ik een stukje van een zacht bolletje... lekker spul hoor! Gaat er goed in!
Van Blog

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jonas.
Zo te zien ben jij een héél tevreden kind en weet je te genieten van de goede zorgen die Mama en Papa je geven!
Ga zo door want het leven duurd maar even!!!!
Groeten uit Assen.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marianne zei

Hallo Eveliene en Tom en Jonas,
Nou, je weet niet wat je ziet waneer je even niet in het blog van Jonas hebt gekeken..............Wat gaat dat snel met die kleine man zeg!
Jonas, deze veranderingen zijn waarschijnlijk wel weer genoeg voor even?
Doe het nu maar weer even rustig aan hoor, je wordt veel te snel groot!
Je ziet er super gezond en gelukkig uit zeg.
Met lieve groetjes: Marianne