maandag, februari 07, 2011

ook uit de reiswieg

vorige week heb ik mijn wieg gedag gezegd.. maar dit weekend heb ik ook de kinderwagenbak uitgezwaaid! Daar lag ik ook krap in met opgetrokken beentjes.. dus werd het tijd voor de buggy inzet!
Ik vind het superleuk, kan ik eindelijk lekker rondkijken wat er om me heen gebeurt. En als ik toch een tukje wil doen kan hij ook helemaal plat, zodat ik lekker even erbij kan gaan liggen.
Van Blog


verder ga ik gewoon vrolijk door met eten.. ik heb inmiddels al appel, banaan, broccoli, bataat, courgette, sperzieboontjes en pompoen op. Pompoen is wel echt mijn favoriet tot nu toe! Alleen dat oranje spul gaat heel moeilijk eruit in de was, dus ik moet mijn superslab om als we pompoen eten.
Van Blog

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Jonas.
Fijn dat jij al zovéél groente en fruit lust. Het groeien gaat dan wat sneller! Zo te zien wel.
Ook lust jij BATAAT, al weet ik niet wat het is? (Is het lekker?)
Ga zo door.
Groeten uit Assen.