zondag, januari 30, 2011

voor het eerst.. en voor het laatst

vandaag heb ik voor het eerst in mijn triptrap-stoel gezeten! Heel eventjes om langzaam te oefenen!
Ik kreeg een hapje appel van mama, maar het was een hele zure appel en ik vond m niet zo lekker.

Van Blog


Van Blog


En ik heb vandaag voor het laatst in mijn wieg geslapen! Ik zit er klem in, in mijn wieg, maar papa en mama vinden hem zo mooi. Maar nu ik zo groot wordt moet ik toch maar in een echt ledikant. Hier een foto van mijn laatste slaapje in de wieg.
Van Blog


De foto's van mijn ledikant komen nog een keer, papa had ruzie met een schroef en toen was het al donker toen mijn bedje eindelijk klaar was en ik was heel erg moe.

1 opmerking:

Lenie. zei

De laatste keer in de wieg geslapen : ja, het zat er aan te komen!!!
Zo moet het wel gaan; nu in een mooi ledikantje!!
oma Lenie