zondag, januari 23, 2011

lekker weekendje

Weer een lekker weekendje gehad met papa en mama. Vooral de zondag was lekker relaxed.
Eerst hebben we lekker een boekje gelezen. Ik kan al heel goed boekjes lezen, ik wil ze zelf vasthouden en de bladzijdes omslaan! Dit is zelfs mijn eerste boek wat we uit de bibliotheek geleend hebben!
Van Blog


Ik vind Muis tegenwoordig ook heel interessant.. niet alleen om naar te kijken, maar ook om mee te knuffelen!
Van Blog


Nadat papa en ik gedouched hadden, mocht ik nog even oefenen met wortelprak.
Van Blog


Oh ja en hier nog even een foto speciaal voor tante Pieternel en oom Karel, zaterdag had ik het pak aan wat ik van hen gehad heb.
Van Blog

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Jonas, wat leuk kranten lezen en nu ook al een boek! Wat zal jij later een geleerd mannetje zijn!
Maar ja wat wil je met zooooo een Pappa en Mamma.
Alweer een geluksvogel erbij in Dordrecht.
Ga zo door,je bent groot voor je het weet.
Groeten,
Pieternel en Karel.

Unknown zei

Hallo Jonas,Pappa en Mamma.
Wij hopen dat je nog veel plezier hebt in het pakje! Zo te zien gaat het héél goed met je,,,,met Pappa en Mamma ook natuurlijk.
Vele groeten allemaal.
Tante Pieternel en Oom Karel.