zondag, januari 02, 2011

kerstvakantie

Tijdens de kerstvakantie is pappa ook thuis! Dat is leuk, kunnen we leuk met zijn drieën op pad en gezellig loungen! Ik mag lekker 'smorgens op bed spelen en dat vind ik al heel leuk.



Ook gingen we leuk uit wandelen. Het was wel erg koud buiten, want er was veel sneeuw. Met mijn muts sjaal wanten en lekkere jas kon ik lekker mee in de wagen.

Lekker loungen bij mamma op schoot is ook erg lekker. hier heb ik mijn stoere monster shirt aan. Heerlijk dat iedereen thuis is, kerstboom op de achtergrond, ik heb het naar mijn zin!

Nu pappa thuis is, zit hij toch nog een beetje te werken. Maar ik mag lekker bij pappa op schoot mee helpen op de computer. Ik kan al heel goed internetten zoals jullie kunnen lezen op de blog van pappa en mamma. Hier geef ik pappa nog wat aanwijzigingen wat hij moet veranderen aan zijn tekst.

Nu is het ook leuk ontbijten in de kerstvakantie. Pappa en mamma slapen lekker uit met mij erbij en dan gaan we met zijn allen lekker aan de ontbijt tafel zitten. Lekker rustig de dag beginnen met een latté, dat vinden we allemaal gezellig.

Pappa ging ook nog allemaal leuke dingen maken met gipsen blokjes. Daar mocht ik natuurlijk ook mee mee doen. Ik kan al hele goede ideeën doorgeven en die bouwt pappa dan. Zo kan ik mijn creatieve kant alvast een beetje ontplooien. Ook Muis doet gezellig mee. Zo zitten we allemaal lekker aan de hobby tafel.

Ik kreeg ook nog een stoere nieuwe Ed Hardy speen! Gaaf hoor en hij speent ook erg lekker. Ik heb ook een Ed Hardy fles gekregen maar die is nog wat groot voor mij.

Ter afsluiting van de vakantie hebben we met zijn allen nog het nieuwe naambordje opgehangen. Mamma heeft hier heel lang op zitten schilderen en nu hangt het dan ook echt voor het huis. Ik sta er nu ook op, stoer he!

Geen opmerkingen: