maandag, maart 14, 2011

I'm on a roll!!

nou het is gelukt hoor.. ik kan omrollen!
Het is heel makkelijk eigenlijk.. je gooit je benen in de lucht en dan opzij .. en dan doe je iets met je arm.. en whoppa! Op je buik!
Ik kan omrollen als ik op zondagochtend tussenin in het grote bed lig bij papa en mama... en in de box.. en op mijn nieuwe speelmat die lekker op de grond ligt in de woonkamer.

Er zijn alleen nog geen spetterende foto's van mijn omrolacties, wel een heel onscherp filmpje met een heel freaky hoog-frequent joelende mama op de achtergrond.. dus die zetten we hier maar niet neer.
Dan maar een paar leuke foto's van mijn fleurige speelmat.
Van Blog


Van Blog

1 opmerking:

Lenie. zei

Hoi - -hoi!!
Wat een mooie foto's van Jonas met een big SMILE !! Een echt fotomodel is ie aan het worden !
Groetjes, oma Lenie.