maandag, maart 21, 2011

mijn belevenissen dit weekend

pfoew, weer een hoop gedaan zeg dit weekend.
zaterdag ochtend ben ik met papa en mama naar de kinderboerderij geweest. Dat is wel leuk zeg! De kinderboerderij is helemaal mooi en nieuw en zelfs nog niet helemaal af. Er zijn hele grote kalkoenen, allerlei eenden.... geiten, schapen, varkens en twee hele leuke kalfjes. Zeker een uitje wat we vaker gaan doen!
Van Blog


Zaterdag heb ik ook nog een nieuw speeltje gehad die op tafel kan met een zuignap. Dat is heel handig als aan tafel zit en moet wachten tot mijn eten klaar is! Ik speel er heel graag mee.
Van Blog


Zondag zijn tante Neeltje en oom Joachim komen brunchen. Echt heel gezellig! Ik heb nog een mooi shirtje gehad! We hebben gezellig met zn allen brood gegeten aan tafel en ik zat er lekker bij met mijn eigen boterham.
Van Blog
Van Blog

Geen opmerkingen: