maandag, mei 02, 2011

nieuwe dingen

het is weer zo'n periode dat er ineens allemaal nieuwe dingen in huis zijn.
Zo hebben we alvast mijn volgende autostoel in huis gehaald... misschien heb ik hem met de vakantie al wel nodig, moet ik nog wel even 0,6 kg groeien in 4 weken.
Van Blog


En papa en mama hebben een nieuwe campingtafel en stoelen gekocht, die heb ik even uitgebreid uitgetest samen met papa.
Van Blog

Oh ja en ik heb ook nieuw haar! Papa en mama zijn me te lijf gegaan met een schaar en nu heb ik mijn oude vetkuif weer terug ipv mijn emo-lok.

Ennn .. ik heb een strandsetje en een badje gehad vandaag. Kan ik lekker mee rommelen in de tuin. Het badje is ook om me in te wassen als we gaan kamperen.
Van Blog

2 opmerkingen:

Lenie. zei

Ooooh!! Wat ziet die Jonas er knap uit met z'n mooie kuifje, staat echt veéél mooier!
En wat een leuke foto's, wij genieten weer!
opa Jac en oma Lenie.

Karel zei

Hallo Jonas.
Gááf die kuif van je, om jaloers op te worden.
En die paar ons er komen er wel bij, gewoon dooreten!
Lekker badderen vind je wel leuk hè.
En dan fijn kamperen, daar is ook héél véél te ontdekken.
Groetjes.
Pieternel en Karel.