maandag, mei 23, 2011

feestje

Mama was vandaag jarig en daarom was het van het weekend een al een beetje feest. Zaterdag kwamen er allemaal mensen op visite en ook mijn vriendje Ivan die dezelfde kuif had als ik! We zijn alleen vergeten er een foto van te maken.

Zondag kwamen mijn opa's en oma's en ooms en tantes. Tante Neeltje heeft mij hapjes gevoerd, dat was heel gezellig.
Van Blog


Papa en ik hadden onze vader/zoon outfit weer aan. We waren lekker een beetje aan het dollen samen.
Ik ben ineens zo mobiel, ik kan al best lang zelf blijven zitten, ik kan vooruit tijgeren .. en ik kan eventjes blijven staan bij de tafel bijvoorbeeld.
Van Blog

Van Blog

2 opmerkingen:

Pieternel en Karel. zei

Hallo Jonas, nog gefeliciteerd met mama's verjaardag...en MAMA ook natuurlijk (en Papa).
Ja Tante neel kan lekker helpen met eten hè, zo was het voor jou dubbel feest.
Het ziet er héél gezellig uit.
Groeten.

marianne zei

Gefeliciteerd mama!
Hé, jullie kleine -grote Jonas gaat ook op zijn papa lijken?
Hij ziet e rgeweldig uit zeg, schattig ook, zijn haartjes.

Grtjs: Marianne