dinsdag, augustus 23, 2011

Jarig!

Vandaag ben ik jarig! Maar we vieren het pas echt zondag, dus vandaag ging ik wel gewoon naar de stampertjes. Dan kon ik daar ook trakteren, heel gezellig. Papa en mama hadden leuke walvisjes geknutseld met daarin rozijntjes en een fruitreepje. De leidsters hebben foto's gemaakt zodat papa en mama ook konden zien hoe het was.

Op het kinderdagverblijf kreeg ik een hoed op, dat vond ik eerst helemaal niet leuk. Ik mocht op tafel staan en alle kindjes gingen zingen. Dat vond ik wel weer leuk.
Van Blog


Toen kreeg ik een kadootje, een leuke kikkerspaarpot
Van Blog


Na al die activiteiten ging ik even lekker slapen!
Van Blog


Papa kwam me lekker vroeg weer ophalen en toen hebben we lekker in de tuin gegeten. Ook nog even geoefend met de hiep-hiep-hoera, die heb ik nu best goed onder de knie.
Van Blog


Van Blog


Dat was een hele leuke dag en zondag wordt het nog veel leuker!

1 opmerking:

mothercare50@hotmail.com zei

Dat ziet er gezellig uit daar bij de stampertjes!! Het is ook een hele mijlpaal om 1 jaar te worden !
En zondag wordt het thuis pas echt feest, reken maar !!!
opa en oma Waalwijk