maandag, augustus 29, 2011

Mijn verjaardagsfeest!

smorgens kreeg ik van papa en mama hele mooie kado's net na het ontbijt. Ik mocht ze zelf uitpakken. Je ziet dat ik op de foto's nog wat pap op mijn gezicht heb zitten.

Van Blog


Ik kreeg een piratenschip, een gereedschapskist en een laptop. 3 heel verschillende dingen voor verschillende momenten.
Van Blog


Van Blog


mama had de avond vantevoren een taart gebakken.. een citroen-cheese cake met rode vruchten-topping. Omdat ik dol ben op citroenkwark en ook op aalbessen
Van Blog


Als de opa's en oma's er zijn blaas ik samen met mama het kaarsje uit op de taart. Hij smaakt ook best goed, die taart.
Van Blog


dat stokbrood is ook best lekker wat op tafel staat
Van Blog


En ik blijf maar allemaal leuke kado's uitpakken de hele middag door, pfew, wel vermoeiend zeg!
Van Blog


Opa Jac zorgt nog voor wat entertainment voor mij en Ivan
Van Blog


De rest van de middag probeer ik mijn speelgoed van Ivan af te pakken. Ik kan soms wel lief spelen met andere kindjes hoor, maar ik had nu zoveel nieuwe dingen gekregen dat ik even het overzicht kwijt was.
Van Blog


Tjonge dat was me een dag zeg, ik had echt nog een dagje extra nodig om bij te komen hiervan!

2 opmerkingen:

marianne zei

Nou, hier zat ik al op te wachten: de verjaardagsfoto's van Jonas.
Oh, wat een ventje zeg, en hij doet helemaal méé!
Cadeau's en aandacht genoeg, maar hij verdient het dubbel en dwars.
Je wordt tenslotte maar 1 x 1 jaar!
Grtjs: Marianne♥

Pieternel en Karel zei

Hallo Jonas.
Fijn dat jij zo'n gezellige dag hebt gehad, met al je familie en kennissen, maaaar.......het was toch ook een feestje voor papa?
Wij vinden het wel een beetje zielig voor hem, want wij denken nu dat hij géén kadootjes heeft gekregen. Maar misschien heb je dat vergeten te vertellen.
Groeten uit Assen.