zondag, november 20, 2011

Naar de beekse bergen

vandaag gingen we met opa en oma naar de beekse bergen. Het was heel mistig onderweg, maar gelukkig begon de zon te schijnen toen we de parkeerplaats opreden.
Eerst mocht ik lekker rondstappen met iedereen, helemaal leuk!
Van Blog


Ik heb ook apen en beren gezien, mijn favoriete dieren want ik kan al heel goed "aap" en "beer" zeggen! Er waren ook veel auto's in het safaripark en dat komt ook goed uit want "auto" kan ik ook heel goed zeggen. Ik heb heel wat afgekletst dus!
We hebben heerlijk in het zonnetje bij de olifanten een boterhammetje gegeten.
Van Blog


Het Afrika-deel met de neushoorns lag ik er ook heel mooi bij in het zonnetje
Van Blog


Ik heb ook nog lekker met geitjes geknuffeld en "oren, ogen, puntje-van-je-neus" gespeeld met een klein geitje
Van Blog


's middags werd het weer helemaal mistig en toen ben ik lekker gaan slapen in de auto. We zijn toen met de auto door het park gereden, maar daar was geloof ik niet veel aan als ik de foto's zo eens bekijk
Van Blog

Geen opmerkingen: