zondag, november 20, 2011

Sint op mama's werk

Wou ik een keer uitslapen in het weekend, kon het niet want we moesten vroeg op om naar het sinterklaasfeest te gaan bij mama's werk! Er stond een vrouwelijke Piet bij de ingang met hele enge lange wimpers. En ik kreeg een sticker met mijn naam op mijn rug want ze waren bang dat ik de sticker op ging eten, maar wie eet er nou stickers!
Toen mocht ik leuk wat kleuren en was er allemaal muziek en lekker speculaasjes.
Van Blog


na een poosje begon er ene toneelstuk over Pieten en boeven en er was allemaal muziek. Ik vond de muziek heel leuk en ik ging allemaal dansen. Er waren heel veel andere kindjes, ook veel van mijn leeftijd. Het was erg leuk. Toen kwam Sinterklaas binnen en waren er allemaal kindjes die bij Sint moesten komen, maar ik hoefde gelukkig niet.

Van Blog


Toen kregen we 1 voor 1 allemaal een kado en we moesten wachten met uitpakken totdat iedereen zijn pakje had, maar dat was best moeilijk om zo lang te wachten.
Van Blog


Ik kreeg een mat waar je met water op kunt tekenen. Dat is heel handig want dan kan ik tekenen zonder dat alles heel vies wordt, alleen maar een beetje nat!
Van Blog

Geen opmerkingen: