maandag, januari 02, 2012

Kerstvakantie 2011/2012

Tussen kerst en oud en nieuw was papa helemaal vrij en mama had ook een extra vrije dag genomen.
Helaas was ik een beetje ziekjes geworden na de kerst, dus we konden niet alle leuke uitstapjes doen die papa en mama gepland hadden.
Maar als ik heel goed ingepakt was kon ik wel een stukje wandelen buiten.
Van Blog


Verder ben ik lekker veel bij de opa's en oma's op bezoek geweest. Ik heb iets met opa's vooral, die zijn het allerleukst. Opa Hans speelt met mij en de pinguïn
Van Blog

Opa Jac speelt met mij en de politiemotor (Man!) in de Roestelberg
Van Blog


Op oudejaarsdag ging het al een stuk beter met me en toen zijn we toch nog leuk naar de midwinterzoo in blijdorp geweest.
Ik kon thuis helemaal niet slapen vanwege al die knallen (Boem!) dus heb ik gewoon in de dierentuin lekker een tukje gedaan. Nadat ik de olifanten had gezien (Ollie!) vielen mijn oogjes dicht.
Van Blog


Van Blog


Gelukkig was ik net op tijd weer wakker om de giraffen te zien in hun mooie verblijf (Ui!)
Van Blog

1 opmerking:

lenie zei

Hoi Dordrecht!!
Wat een leuke foto's weer!!
Op deze manier zijn jullie (voor Jonas!)niet zo ver weg.
Tot zondag, wij hebben er zin in!!
opa Jac en oma Lenie.