maandag, januari 30, 2012

leuk weekendje

om te vieren dat we dit weekend weer allemaal fit waren hebben we allemaal leuke dingen gedaan!
Zaterdag zijn we gaan zwemmen in het nieuwe grote zwembad en ik had ook een nieuwe grote zwembroek aan. Het diepe bad met papa en mama vond ik het leukst, ik kon heel goed van de kant af het water inspringen. Alleen het peuterbadje vond ik maar eng, daar waren allemaal grote vogels, nijlpaarden en apen die water sproeiden.
Zaterdagavond ging ik mee uit eten bij Villa Augustus! Daar waren heel veel andere kleine kindjes, er was ook heel veel te zien en in het winkeltje verkochten ze alle boeken van Vos en Haas (heb er niet eens 1 gekregen, er moet iets verkeerd gegaan zijn).
Het eten was ook best lekker, maar ik was zo moe dat ik op de terugweg in de auto in slaap viel.

Zondagochtend trakteerde ik papa en mama op uitslapen tot kwart voor 9! Verrassing! Toen gingen we gezellig naar blijdorp.
We waren gewoon laat in de dierentuin voor ons doen. Het was best druk en ook erg koud in de dierentuin, mama liep de hele tijd te zeuren dat ze warme koffie wou.

Ik vind het oceanium het mooist, die vissen kun je gewoon bijna aanraken. Echt grappig!
Van Blog


Van Blog

Geen opmerkingen: