zondag, februari 05, 2012

Op de slee

Van opa en oma heb ik een zitje gehad, daarmee kan ik op mama's oude slee. Zaterdag zijn we de slee op gaan halen, maar toen vond ik het maar niks. Toen zijn we na 5 minuten maar weer naar binnen gedaan, want ik wou er echt niet op! Vandaag hadden papa en mama het anders aangepakt. Eerst mocht ik naast de slee lopen en papa helpen om de slee te duwen, en toen ik dat een poosje gedaan had vond ik het best okee om er even op te zitten. Papa ging heel hard met mee racen en ik mocht zelfs een paar keer alleen van een hellinkje af, echt gaaf! Maar omdat het toch wel heel koud was zijn we niet zo lang buiten geweest; na 3 kwartier waren we weer thuis en heb ik lekker een warme tosti gegeten om weer een beetje op te warmen!
Van Blog


Van Blog


Van Blog

Geen opmerkingen: