maandag, maart 19, 2012

Fiets!

ik heb zomaar van papa en mama een fiets gekregen! Ze vonden dat ik eraan toe was. Want ik wees naar alle fietsen en zei dan "Fiets!" en ik probeerde steeds op mama's grote fiets te klimmen. En toen ik laatst eendjes ging voeren met mijn KDV-collega Loek, was het helemaal niet leuk dat hij op zijn eigen fiets kon en ik in die suffe wagen moest zitten.
Dus nu heb ik ook een fiets! Met een mooie bak, waar vanalles in kan. Ik kan de fiets zelf op en af klimmen.. sturen.. helemaal te gek!

Van Blog



Dus van het weekend meteen lekker met pap en mam de eenden gaan voeren op mn fiets. En nog even langs de speeltuin natuurlijk!

Van Blog


Van Blog

2 opmerkingen:

Pieternel en Karel zei

Goed zo Jonas!!
Je gaat wel sneller op een fietsmaar dat merk je zelf wel.
Volhouden !!!
Groeten ook aan Papa en Mama.

marianne zei

Leuk zeg, die fiets Jonas....
Je bent inderdaad hard aan elke vernieuwing toe zien wij!
Lekker genieten samen met mama en papa, je doet vanalles met ze, dat lezen we wel.
Leuk hoor,jij verveelt je nooit!
Grtjs Leo en Marianne♥