maandag, augustus 08, 2005

Eerste werkdag met keyboard :)


Vandaag voor het eerst aan de slag met het keyboardje. Ben benieuwd hoe snel mijn Palm leeg loopt als ik een beetje gebruik maak van mijn toetsenbordje. Vandaag al het een ander getikt en mp3-tjes geluisterd en hij loopt nu toch wel behoorlijk leeg. Ik geloof dat je er 2 uur mee zou moeten kunnen tikken. Daar kun je toch best snel aan zitten als je even bezig bent. Tot op heden bevalt ie prima in ieder geval. Al lekker wat mailtjes zitten maken en deze blog-entry zitten schrijven.
Verder nog gekeken of er wat leuke fototjes te maken zijn bij deze post. Ik vond nog een plaatje van een eland van de Ikea die geweldig is en natuurlijk op de site moet. Dus bij deze is die foto bijgevoegd om met iedereen te delen :)
Dat was het voor nu. Morgen meer leuks en nieuws !!!!

Geen opmerkingen: