zaterdag, augustus 06, 2005

Weblog Thinkoutside toetsenbord


Vandaag is ie dan eindelijk binnen. Mijn toetsenbordje voor mijn Palm. Het had wat voeten in aarde omdat het pakje eerst verstuurd was en halverwege onbestelbaar bleek. Foutje in de postcode was de oorzaak. IK zag het al helemaal misgaan. Maar na een tweetal telefoontjes werd het pakje nogmaals verstuurd en was het er binnen een dag!
Het is dus een Thinkoutside stowaway bluetooth keyboard. Hij klapt mooi op en is eigenlijk gewoon fullsize toetsen. Geen getallen regel en alleen letters maar wel alle mogelijke tekens via functietoetsen.
De weblog entries zullen nu ook wat langer worden want het is nu makkelijk getikt in plaats van geschreven met mijn stylusje.
Ik zit deze weblog entrie nu leuk aan de eettafel te tikken met mijn Palm een endje verder weg in de bijbehorende houder.

Dit is hem dus met op de achtergrond mijn palm in de houder.

Geen opmerkingen: