maandag, april 25, 2011

naar het strand

Zaterdag en zondag heb ik uitgebreid met al mijn opa's en oma's geknuffeld. Ik ben ook weer schandalig verwend met allemaal leuke kleertjes! Maandag wilden papa en mama eens lekker samen met mij op stap. Omdat het zulk mooi weer was zijn we naar het strand geweest. We gingen naar het strand van de Kwade Hoek, dat ligt in een natuurgebied en je moet een eindje lopen, maar het is wel heerlijk rustig, er was bijna niemand!
Van Blog

Ik mocht weer in de draagzak, dat vond ik heel erg leuk. Aan het strand heb ik lekker een boterhammetje gegeten. Ook heb ik in het zand gespeeld en eens even goed bestudeerd hoe dat nou precies zit met al dat zand. Er zaten alleen allemaal rupsen op het zand en die kwamen allemaal naar mijn groene dekentje toe gekropen, dus papa en mama waren druk bezig om de vieze rupsen bij mij op afstand te houden.
Van Blog

Van Blog


Na onze strandwandeling zijn we gaan eten bij een restaurantje aan het grevelingenmeer. Je had er heel mooi uitzicht. Ik was een beetje moe, maar ik kon lekker loungen in mijn wagen en nog een mandarijntje eten.

Noot van mama: 2 jaar geleden zijn we op 2e paasdag met Eduard en Sabrina gaan wandelen in de kwade hoek. Het verslag daarvan staat hier. Wat een verschil! Volgende keer mogen ze ook weer een keertje mee :)

1 opmerking:

Sabrina zei

Dat is zeker een verschil! Maar beide weertypes zijn eigenlijk wel mooi. Leuk dat Jonas het zo naar zijn zin heeft in de rugdrager