woensdag, september 01, 2010

extra kraamzorg

omdat het nog niet zo goed ging met mama, mag Suzanne onze kraamhulp 2 dagen extra blijven! Dat vind ik helemaal niet erg, want ze zorgt heel goed voor me. Ze let erop dat ik goed drink en ze masseert mijn buikje als ik kramp heb. Daarnaast doet ze het huishouden en verzorgt ze mama ook heel goed. Vanmorgen legde ze me na mijn ontbijt lekker naast mama om te knuffelen.
Van Blog

toen ik krampjes had wiegde ze me in haar armen terwijl mama me troostte met de pink
Van Blog

na een hele poos wiegen en een schone luier voelde ik me een stuk beter en kon ik lekker gaan slapen in mijn wieg
Van Blog

3 opmerkingen:

marianne zei

Wat een prachtig kind zeg, jullie Jonas.
Wat heeft hij een vrolijk neusje!
Fijn dat Eveliene nog even wat rust kan houden.
We genieten weer van de nieuwe foto's!
Grtjs: Leo en Marianne

Jantien zei

Hallo Jonas,
Wat ontzettend leuk om jouw avonturen zo te lezen! En wat ben jij een mooi lekker manneke! Die wangetjes van jou zijn uitermate goed geschikt voor dikke kussen en lekkere knuffels! Die zul je ook wel veel krijgen.
Hopelijk voelt mama zich snel beter. Geef haar maar een dikke kus. En papa natuurlijk ook!
Groetjes uit Waalwijk!

Unknown zei

Hoi Jonas,

Ik dacht, laat ik eens gaan kijken of je al geboren bent en ja hoor je bent er. Wat een stoere grote vent ben je zeg !

Groetjes ook aan je papa en mama.

Linda van Sinten