woensdag, september 29, 2010

lekker erbij zitten

nu ik steeds langer wakker ben, vind ik het ook heerlijk om lekker even beneden te zitten. Bijvoorbeeld bij Papa op schoot.
Hier spreken we even de dag door als papa uit zn werk komt:
Van Blog

En hier kijk ik samen met papa naar studio sport; ik vind voetbal nu al heel leuk.
Van Blog

Ik heb ook helemaal mijn wipstoeltje ontdekt! Daarin kan ik gewoon gezellig bij mijn visite komen zitten en alles zien en horen wat er om me heen gebeurd.
Van Blog

Van mama's collega's hebben we een hele mooie stoel gehad waaraan ik strakjes, als ik nog wat groter ben, gewoon aan tafel kan zitten. Met hulp van papa kan ik hem al een beetje uitproberen!
Van Blog


1 opmerking:

marianne zei

Wow, wat gaat die kleine man van jullie hard zeg!
Studio sport, wipstoel, mooie kinderstoel (Stokke?): hij doet echt mee!
Heel leuk om julie gezinntje op deze manier te kunnen volgen.
Grtjs: Leo en Marianne