woensdag, september 22, 2010

Woensdag papadag!

Op woensdag is papa lekker thuis om leuke dingen met mij te doen. Deze woensdag hadden we een hele drukke dag samen!
's Ochtends zijn we samen onder de douche geweest, dat vond ik echt heeeel lekker en voor herhaling vatbaar!
Van Blog

Daarna moesten we naar het consultatieburo. Papa moest me uitkleden en daarna werd ik gewogen en gemeten. Ik woog 4798 gram en was 56 cm lang. Bijna 500 gram en 2 cm gegroeid dus in 4 weken tijd! Doe ik dat even goed op mama's melk!
Van Blog

Daarna zijn we lekker naar de stad geweest, ik heb een paar nieuwe kleertjes gekregen en een mobile voor in mijn box. Papa en mama lunchen op een terrasje en ik krijg lekker een flesje bij papa.
Van Blog

's Middags komen een oom en tante van papa op kraamvisite. Ik krijg een heel zorgvuldig geselecteerd setje kleertjes die me vast heel mooi zullen staan!
Van Blog

1 opmerking:

Lynn zei

Beste Jonas,

Ik ben een eerstejaars student fotografie aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag en ik maak een reportage over vaders op papadag. Ben jij tussen 25-35 jaar en zou ik jou binnen twee weken op jouw papadag mogen fotograferen? Uiteraard krijg je de foto's ook zelf. Voor mijn fotografische werk kan je op mijn online portfolio bekijken: http://la-lynn.daportfolio.com

Vriendelijke groeten,
Lynn van Asperen - lynnvanasperen@gmail.com