vrijdag, september 03, 2010

kraamhulp papa

nu kraamhulp Suzanne weg is, moet papa wat extra voor mij zorgen. Hij legt me bij mama aan de borst en verschoont steeds mijn luiers. Maar hij doet ook de was en maakt het huis schoon. Wat fijn dat ik zo'n lieve zorgzame papa heb.
Hier zie je mij bij papa op schoot terwijl hij luistert naar het praatje van Steve Jobs de baas van Apple over de presentatie van nieuwe Apple-produkten
Van Blog

en hier zie je mij als ik net gedronken heb bij mama en papa probeert mij een boertje te laten doen. Ook iets waar papa echt heel goed in is!
Van Blog

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Tom en Eveliene.
Het ziet er allemaal mooi uit bij jullie.
Het zijn wel drukke tijden maar dat hoort er bij.
Met de foto's erbij kunnen we het goed volgen dat is leuk!
Héél véél gezondheid, sterkte en geluk samen.
Groeten,
Pieternel en Karel