maandag, september 20, 2010

lekker wandelen

zondag zijn we lekker gaan wandelen in de Merwelanden. We hebben een rondje van wel 4 km gemaakt, mijn langste uitje tot nu toe!
Van tevoren was ik lekker ingepakt zodat ik het niet koud zou krijgen
Van Blog

We rijden met de auto naar de Merwelanden en gaan dan lekker wandelen met de wagen
Van Blog
We komen de schaapherder tegen met de schaapskudde en de hond die de kudde heel goed bijelkaar houdt.
Van Blog
Als we weer thuis zijn kan ik lekker drinken en dan val ik daarna als een blok in slaap.
Van Blog

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou zeg, dat is niet mis: 4 km!
Ja, jullie Jonas kan lekker slapen in zijn mooie wagen maar van Eveliene vinden wij het wel erg goed!
Wat ziet hij er kostelijk uit in zijn wandel-outfit.
En dan lekker drinken bij mama: wat wil een jongen als hij nog meer?
Ja, misschien nóg meer drinken???????