maandag, juni 27, 2011

Badje in de tuin

Het was heeel warm vandaag. En de kinderwagen stond nog bij papa in de auto dus konden we niet gaan wandelen...
Toen zijn we maar gaan spetteren in de tuin! Mama had mijn badje neergezet met wat speeltjes erin. Ik heb lekker zitten plonzen en spelen, echt heel leuk was het!

Van Blog


Van Blog


Daarna was ik lekker afgekoeld en best wel moe. Ik kreeg een verantwoord biologisch baby-koekje van mama maar ik vond hem niet zo lekker. Daarna ben ik een lekker uitgebreid middagdutje gaan doen. Maar mag ik voortaan weer gewoon nijntje-biscuitjes met lekker veel suiker erin?
Van Blog

2 opmerkingen:

oma lenie zei

Wat een schattige foto's weer !!!
En wat ziet Jonas er weer goed uit.
Vrijdag mogen wij weer voor hem zorgen, daar hebben we nu al zin in !!
oma Lenie.

Pieternel en Karel zei

Hallo Jonas.
Het was wel lekker in het badje hè, met zo'n heet weer is dat héél aangenaam.
Wij zien je groeien!!!
Groeten uit Assen,
ook aan Papa en Mama.